Kariéra

Pokud je pro Vás důležité dělat práci, která Vás baví, pracovat v příjemném prostředí a přátelském kolektivu, jsme právě společnost, kterou hledáte! Našim zaměstnancům nabízíme stabilní zázemí, kreativní prostředí, možnost vzdělávání a kariérního růstu.
Aktuálně hledané pozice naleznete pod následujícími odkazy.

Konzultant v oblasti bezpečnosti informací

Náplň práce:

  • zpracovává dokumentace v oblasti bezpečnosti IT a OUI,OOÚ;
  • provádí samostatně audity IT a posuzuje stavy implementovaných opatření u zákazníků v souladu s požadovanými normativy;
  • sleduje vývoj a doporučuje nové procedury a bezpečnostní politiky vedoucí ke zvýšení bezpečnosti IT;
  • zpracovává zakázky v oblasti IT a eviduje pracovní činnosti v rámci jejich realizace;
  • koordinuje činnosti s dalšími dodavateli zákazníka v případě implementace systému příslušné oblasti a zpracovaných dokumentací;
  • účastní se, provádí, organizuje a řídí přejímky zakázek IT včetně subdodávek;
  • působit jako externí IT Security administrátor sítě u klienta – bezpečnostní administrace systému, provádění bezpečnostních kontrol, identifikace oblastí rizika a uplatňování opatření na zmírnění tohoto rizika;
  • vykonávat u klientů pravidelné bezpečnostní kontroly, vyhodnocuje bezpečnostní logy;
  • účast na projektech jako bezpečnostní expert v oblasti IT.

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání;
  • prokazatelné znalosti ochrany osobních údajů, ochrany utajovaných informací, ISO 27 001;
  • bezpečnostní analýza rizik, zkušenosti s auditem nebo s testy bezpečnosti;
  • znalost anglického jazyka;
  • certifikát interního auditora, manažera nebo auditora ISMS výhodou;
  • bezpečnostní prověrka minimálně stupně utajení Důvěrné výhodou;
  • praxe s programováním síťových aplikací výhodou;
  • výborná znalost práce na PC;
  • řidičský průkaz skupiny „B“, aktivní řidič;
  • výborné organizační schopnosti a komunikační dovednosti;
  • analytické schopnosti;
  • ochota a smysl ke spolupráci;
  • cílevědomost a pečlivost;
  • psychická odolnost vůči stresu;

Nástup:
dohodou

Místo pracoviště:
Ostrava

Svoje CV a motivační dopis zasílejte na e-mailovou adresu kremenkoval@fsc-ov.cz

Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče, jež splní výše uvedené požadavky.

Asistent/ka oddělení projekce

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání v oblasti elektrotechnického směru výhodou
  • komunikační dovednosti, příjemné vystupování, pečlivost a zodpovědnost
  • znalost práce na PC
  • trestní bezúhonnost
  • základní znalost práce s AutoCAD, případně s jinými CAD programy
  • řidičský průkaz skupiny B výhodou

Nabízíme:

  • stabilní zázemí společnosti, která působí na trhu poradenských služeb v oblasti ochrany osob, majetku a informací
  • vedení a zaškolení do produktů v oblasti projekce systémů technické ochrany (STO) zkušenými projektanty – zajímavou práci, při které se naučíte komunikovat s klienty a servisními organizacemi, osvojíte si prostředí staveb a prohloubíte znalosti získané studiem
  • pravidelná účast na odborných seminářích zabývající se novými technologiemi v oblasti STO
  • odpovídající platové podmínky
  • kariérní růst a další rozvoj ve společnosti
  • notebook a mobilní telefon
  • příjemný pracovní kolektiv

Nástup:
ihned

Místo pracoviště:
Ostrava

Svoje CV a motivační dopis zasílejte na e-mailovou adresu kremenkoval@fsc-ov.cz

Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče, jež splní výše uvedené požadavky.

Konzultant fyzické ochrany

Náplň práce

  • zpracovává dokumentace v oblasti fyzické ochrany,
  • provádí samostatně audity a posuzuje stavy implementovaných opatření u zákazníků v souladu s požadovanými normativy;
  • koordinuje činnosti s dalšími dodavateli klienta
  • zpracovává podklady pro poptávkové a nabídková řízení a obchodní případy;
  • účastní se, provádí, organizuje a řídí přejímky zakázek včetně subdodávek;
  • provádí prezentace a školení u klientů v rámci plnění útvaru;

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v oblasti bezpečnosti či technického směru,
  • praxi v oblasti fyzické ochrany, auditů analýz
  • výborná znalost práce na počítači (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, internet),
  • řidičský průkaz skupiny „B“, aktivní řidič,
  • výborné organizační schopnosti a komunikační dovednosti,
  • analytické schopnosti,
  • ochota a smysl ke spolupráci,
  • cílevědomost a pečlivost,
  • psychická odolnost vůči stresu.

Nabízíme:
práci ve stabilní dynamicky se rozvíjející společnosti, prostor pro seberealizaci a další vzdělávání, mzdu odpovídající praxi a zkušenostem.

Místo pracoviště:
Ostrava, Praha

Nástup:
dle domluvy

Svoje CV a motivační dopis zasílejte na e-mailovou adresu kremenkoval@fsc-ov.cz
Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče, jež splní výše uvedené požadavky.

Konzultant ochrany informací

Náplň práce:

  • zpracovává dokumentace v oblasti ochrany informací;
  • provádí samostatně audity a posuzuje stavy implementovaných opatření u zákazníků;
    v souladu s požadovanými normativy;
  • koordinuje činnosti s dalšími dodavateli klienta v případě implementace systému;
  • účastní se, provádí, organizuje a řídí přejímky zakázek včetně subdodávek;
  • provádí prezentace a školení u klientů v rámci plnění útvaru;
  • zpracovává podklady pro poptávkové a nabídková řízení a obchodní případy;

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v oblasti práva nebo veřejné správy;
  • prokazatelné znalosti ochrany informací (ochrana osobních údajů, ochrana utajovaných informací, informační bezpečnost);
  • osvědčení fyzické osoby pro nakládání s utajovanými informacemi stupně utajení Důvěrné výhodou;
  • výborná znalost práce na počítači (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, internet);
  • řidičský průkaz skupiny „B“, aktivní řidič;
  • výborné organizační schopnosti a komunikační dovednosti;
  • analytické schopnosti;
  • ochota a smysl ke spolupráci;
  • cílevědomost a pečlivost;
  • psychická odolnost vůči stresu;

 

Nabízíme:
práci ve stabilní dynamicky se rozvíjející společnosti, prostor pro seberealizaci a další
vzdělávání, mzdu odpovídající praxi a zkušenostem.

Místo pracoviště:
Ostrava

Nástup:
dle domluvy

Svoje CV a motivační dopis zasílejte na e-mailovou adresu kremenkoval@fsc-ov.cz
Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče, jež splní výše uvedené požadavky.

Bezpečnostní manažer-bezpečnostní servis pro klienty F.S.C.

Požadujeme:

  • středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání, nejlépe elektrotechnického nebo obdobného technického směru,
  • praxi na pozici bezpečnostního manažera alespoň 3 roky,
  • prokazatelné znalosti z oblasti fyzické ochrany, fyzické ostrahy, slaboproudých zabezpečovacích systémů, ochrany osobních údajů, BOZP, PO, utajovaných informací,
  • uživatelskou znalost MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook Express, MS PowerPoint), lepší znalost MS Excel – kontingenční tabulky a grafy výhodou,
  • řidičský průkaz skupiny „B“, aktivní řidič,
  • výborné organizační schopnosti, prezentační a komunikační dovednosti,
  • aktivitu, iniciativu, flexibilitu,
  • ochotu a smysl ke spolupráci,
  • pečlivost a svědomitost,
  • odolnost vůči stresu.
F.S.C. Bezpečnostní poradenství - Kariéra

Náplň práce:

  • základní činnosti podpory řízení stávajícího systému bezpečnosti,
  • reakce na bezpečnostní incidenty,
  • identifikace zdokumentování zásadních nedostatků a nově vznikajících rizik,
  • zpracování konkrétních kvalifikovaných požadavků na jejich odstranění,
  • školení zaměstnanců k systému bezpečnosti,
  • organizační a režimová opatření,
  • technické systémy,
  • ochrana informací.

Pracovní pozice není vhodná pro absolventy!

Nabízíme:
práci ve stabilní dynamicky se rozvíjející společnosti, prostor pro seberealizaci a další vzdělávání, mzdu odpovídající praxi a zkušenostem.

Místo pracoviště:
Ostrava, Praha

Svoje CV a motivační dopis zasílejte na e-mailovou adresu kremenkoval@fsc-ov.cz
Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče, jež splní výše uvedené požadavky.

 

Manažer obchodu a marketingu pro oblast Morava a Čechy

Pracovní náplň:

  • péče o stávající klienty společnosti,
  • aktivní vyhledávání nových zákazníků v rámci stanoveného obchodního plánu,
  • vypracování nabídek, návrhů smluv, zpracování podkladů pro výběrová řízení,
  • realizace marketingových aktivit společnosti,
  • zpracování pravidelných reportů obchodnímu řediteli,
  • práce s vnitropodnikovým informačním systémem.

Požadujeme:

  • minimálně ukončené středoškolské vzdělání nejlépe ekonomického nebo technického směru,
  • prokazatelné znalosti z oblasti ochrany informací, fyzické ochrany nebo ochrany utajovaných informací,
  • uživatelskou znalost práce na počítači (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, internet),
  • iniciativu, samostatnost a zodpovědnost,
  • kultivované vystupování a zdvořilé jednání s klienty,
  • výbornou znalost českého jazyka,
  • trestní bezúhonnost – čistý trestní rejstřík,
  • ochotu stále se vzdělávat,
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič,
  • bydliště v Praze nebo v nejbližším okolí,
  • časovou flexibilitu, ochotu cestovat.

Výhodou:

  • znalost anglického jazyka,
  • držitel osvědčení NBÚ,
  • praxe na obdobné obchodní pozici,
  • prokazatelné úspěšné absolvování kurzu obchodních dovedností v posledních 2 letech.

Nabízíme:
odpovídající platové ohodnocení, provize za uskutečněné obchodní případy, flexibilní pracovní dobu, práci ve stabilní dynamicky se rozvíjející společnosti, prostor pro seberealizaci a další vzdělávání, mobilní telefon, notebook, po ukončení zkušební doby služební vozidlo.

Nástup:
dle dohody

Místo pracoviště:
Ostrava, působnost oblast Morava – 1 pracovní místo
Praha, působnost oblast Čechy – 1 pracovní místo